sharmilanasheed.reismee.nl

Dag 3 in Valencia


Vandaag is het mijn derde dag in Valencia,
Ik ga voor de tweede keer tijdens deze trip nar het strand. :-)
Ik moet ong 30 a 40min met de bus en daar zouden hele mooie stranden zijn.
Ben erg benieuwd en hoop even alles van de afgelopen 24 dagen te kunnen verwerken.
Het was (is) een prachtige reis.
Morgen vertrekt mijn vliegtuig naar Brussel Charleroi waar mijn ouders mij zullen ophalen.
En ik nog een nacht bij hun zal blijven slapen.
Het is fijn dat ik ze even kan zien en vasthouden,... het is soms jammer, hoe prachtige deze reis ook was (is) dat je ze niet kan laten zien hoe mooi alles is.
En de foto's,.. ik kan alleen hopen dat het een indruk geeft van mijn GEWELDIGE reis. Waar ik GEWELDIG veel van heb geleerd en van ben gegroeid als persoon.
En, het werkt verslavend,.. want eigenlijk wil ik door gaan met reizen.
Maar, die tijd komt vast wel.
Liefs,.. ik ga naar het strand.

Reacties

Reacties

jeanine

Ola Chicka! ik kan niet meer zeggen dan dat ik heb genoten van je verhalen en je foto's. Krijg nu ook enorm veel kriebels om weer op reis te gaan! Komt goed....
Geniet nog ff van al t moois en een hele goede reis terug!
liefs van mij xx
ps hoop je snel weer te zien

Karlijn

Heey meis, wat een timing hè, kom jij terug, ga ik weer! Mooie foto's en leuke verhalen, Zie je op mijn verjaardag, kunnen we weer bijkletsen x

Donald van Doesburg Oosterbaan

" Ik ben gegroeid als persoon "

Ja ? en hoeveel groter ben je nu gegroeid dan ??

1 meter 51 ???

Maakt niet uit, wat mij betreft ben je een meid met ballen, om zo een wereldreis te maken, helemaal in je eentje...

en nu nooit meer piepen dat je het "eng" vind om voor een klas ombekende architecten en bouwkundigen te staan !
.

inspecteur De Leeuw, INTERPOL

.
ATTENTIE alle eenheden :

Shampie Doodle is om 09.02 uur lokale tijd gesignaleerd in Moordrecht !

De zoektocht kan worden gestaakt en een ieder kan weer naar de kazerne....

Het schijnt dat ze morgen - dus dinsdag 23 augustus - alweer voor " de klas " staat, met een updatetraining REVIT Architecture 2012 ....

inspecteur De Leeuw, INTERPOL


Shampie, bel je me nog even ?

Interpol, Amsterdam
0900 – 27 84 796
vragen naar De Leeuw ;-))
.

Tieske

Hoi Sharmila,

welkom terug in Nederland! :)

Hopelijk kun je de komende dagen bijkomen van het reis avontuur.

Tot snel! x

Donald van Doesburg Oosterbaan

helemaal niet !!! morgen gewoon weer aan de slag !! er zitten zowel dinsdag 23 als woensdag 24 aug om 09.00 uur 10 REVIT Architecture cursisten te wachten. Uitrusten kan je s avonds in de collegebanken in Rotterdam ;-))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!