sharmilanasheed.reismee.nl

Dag 5 in Sicilie

Vandaag is het mijn een na laatste dag in Sicilie, ik ben vroeg opgestaan op de foto's voor jullie online te zetten en de verhalen te bloggenen interpol te vertellen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.

Meneer Leeuw,.. geen zorgen, zondag avond vlieg ik naar Brussel waar mijn ouders mij zullen ophalen op Charleroi airport.

Ik ben alweer een paar uurtjes aan het uploaden en het schrijven en de zon schijnt weer flink. Ik wil er nog even van genieten dus ga zo stoppen met schrijven. Mijn vlucht vertrekt morgen rond 19:00 en rond 21:00 kom ik aan in Valencia. Ik wil op tijd zijn dus zal rond de middag gezien het vervoer hierrichting airport rijden. De dagen hier zijn afschuwelijk duur,...niet normaal. Zo veel geld heb ik de dagen in de overige 4 landen bij elkaar nog niet uitgegeven. Valencia wordt magertjes qua uitgaven.

Misschien heb ik in het hostel in Valencia internet en kan ik daar weer posten. Tot snel,.. en geniet van de paar foto's en de verhalen.

Liefs vanuit een bloedheet en prachtig Sicilie kus kus

Reacties

Reacties

Inspecteur De Leeuw

Geachte mevrouw Nassie

Mag ik u adviseren om uw ouders om een legitimatiebewijs te vragen alvorens bij ze in de auto te stappen ? Er zwerven in België - en met name in de omgeving van Charleroi - veel nep ouders rond. Enige voorzichtigheid is dus gewenst.

Belt U mij zodra u Nederlands Bodem bereikt heeft ? 0900 – 27 84 796, en vragen naar De Leeuw !

Daarnaast bereiken ons berichten dat U in Gouda ernstig wordt gemist - met name door ene Marcel van D.

Wat betreft het gebrek aan pecunia : geen probleem : het schijnt dat in Gouda afgelopen 3 weken al het brood dat de cursisten niet hebben opgegeten is bewaard.

Het kan zijn dat het "iets" droog aanvoelt maar U kunt dus de komende weken besparen op het meenemen van een lunchpakket naar Uw werk.

Advies om de groene en blauwe schimmelgroei er wel even af te snijden.

Hoogachtend,
Inspecteur De Leeuw,
Interpol, Amsterdam
0900 – 27 84 796

Ellen

Hoi Sharmila,
Ja, het verkeer in Italie is levensgevaarlijk, en als dan ook nog kleine Nederlandse meisjes op grote scooters gaan rijden, wordt het verkeer er ook niet veel veiliger op. Dat eitje lijkt me eigenlijk nog de veiligste manier van vervoer van alles! Heel veel plezier nog op Sicilie!

Nienke

Heey Sharmila,
Wat een verhalen! Volgens mij heb je het ontzettend naar je zin.... Mooie foto's ook! Geniet er nog even van en tot snel ?!
Liefs x Nienke

Donald van Doesburg Oosterbaan

Hi Shampie

Laatste bericht was van 16 augustus dus 3 dagen terug....

Alles OK in Valencia ?
.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!