sharmilanasheed.reismee.nl

Dag 2 in Valencia


Dag 2,..
Ik ben vroeger in de ochtend vertrokken en verga meteen van de hitte.
Hoe is het mogelijk, in Belgie zijn mensen overleden wegens de storm en in Nederland is het slecht weer.
Hier vallen de mussen van het dak.
Ik loop ruim 11 km door een prachtig aangelegd park. Vroeger was dit een rivier, maar na een heftige overstroming die veel heeft verwoest hebben ze er voor gekozen een park van te maken. Dat is goed gelukt, het is erg mooi.
Na 11 km kom ik uit bij de prachtige gebouwen van Santiago Calatrava en kijk mijn ogen uit. Hier heb ik ook bijna geen woorden voor en kan moeilijk beschrijven wat er allemaal door mij heen gaat. Zo mooi
Het is alsof ik op een ander stukje van de wereld terecht ben gekomen, elke positie van het gebouw, waar ik ook sta, alles klopt. Elke verhouding,.. alles klopt. Gewoon woooow.
Je moet de foto's zien.
Als ik aan het eind van het park kom, kom ik terecht bij een Oceanografic,.. dit is een soort dieren park waar er ook een 70m lange tunnen onder het water is en waar de haaien en roggen en alle andere prachtige dieren boven je hoofd zwemmen, je kunt ze bijna aanraken.
Ze zijn zoooo mooi,... zo puur ....
Tegen een uur of 7 ga ik naar de dolfijnenshow,. ook dit ... mooi mooi mooi.
Dit is echt de beste dag van de reis. Volop genieten van alle schoonheid om me heen.
Ik eindig na 8 uur op een terras waar ik een salade eet en een glas sangria drink.
Daarna moet ik weer 11 km terug en probeer een paar mooie nacht shots te maken.
Ik hoop dat jullie kunnen genieten van deze laatste paar foto's en de verhalen.
Kus

Reacties

Reacties

marina de Haan

Hoi Sharmila, wat fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad. Zo te lezen heb je heel wat gezien. Prachtige foto's zie ik ook. Mocht je in de buurt van Geldrop zijn (wij hebben een mooie kerk) dan zien we je graag. Heel veel groeten en nog een fijne reis.

Marina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!