sharmilanasheed.reismee.nl

Dag 2 in Bratislava

Lieverds,

Ik heb al twee uur op internet gewacht,.. nu ben ik er eindelijk op en druppelt iedereen binnen en de rij wordt langer en langer,.... nu wacht iedereen op mij en daar houd ik niet zo van, dan voel ik me een beetje opgelaten.

Het laden van de foto's en het schrijven van mijn verhalen neemt veel tijd in beslag. Ik hoop dat jullie geduld hebben en dat ik morgen in Sicilie tijd heb om even rustig foto's online te zetten en mijn verhalen te schrijven als ik de beschikking heb over internet.

De foto's van dag 1 in Bratislava staan online,.. dag twee en de laatste, vandaag dus... die komen nog.

Even een korte intro, mijn laatste dag in Boedapest was verrukkelijk, ik ben naar Gellert Spa en bath gegaan en heb een pedicure en massage gehad van 40min. Het was geweldig, ik was helemaal ontspannen, heb heerlijk in de sauna gezeten, gezwommen en in de zon gelegen. Nog een paar aparte ervaringen mee gemaakt waar ik later over moet schrijven.

Mijn trein reis naar Bratislava is redelijk goed verlopen, dag 1 was kort maar ok,... vandaag heb ik een mooie en leuke free guide tour gehad en die heb ik zelf nog een keer nagelopen zodat ik een paar mooie foto's kon nemen zonder hele groepen mensen erop. Na het lopen van de tour ben ik nog naar de burcht gegaan boven op een berg. Ook hier was het uitzicht en de burcht weer adembenemend mooi.

Toen ik in het hostel kwam heb ik dus ruim twee uur gewacht voor ik op internet kon. Ik ga nu stoppen met schrijven omdat iedereen naar mij blijft kijken en ik naar bed moet.

Mijn vlucht vertrekt morgen om 08:30 naar Sicilie, paar uurtjes later ben ik daar. Ik hou jullie op de hoogte, ik moet nu naar bedje toe.

Veel liefs vanuit Bratislava. En tot snel in Sicilie. Kusjes voor jullie allemaal.

Reacties

Reacties

Donald van Doesburg Oosterbaan

Hoi Shampie. Alle OK ? Je laatste bericht is van 11 augustus. Nu dus 4 dagen stil ? Ben je gekidnapt door de Siciliaanse Mafia ? Moet ik Interpol inschakelen ?

Tieske

Goed om weer iets van je te horen. Veel plezier in Sicilie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!