sharmilanasheed.reismee.nl

Dag 2 in Bratislava

Dag 2 in Bratislava,

Ik ben vroeg in de ochtend opgestaan omdat er om 11:00 een gratis rondleiding door de stad van Bratislava begint.

In mijn kamer sliep een Engels meisje die ook die tour wilden lopen en in de kamer naast ons sliep een Nederlands stel.

Heel toevallig uit Rotterdam en zij wonen vlak bij mij in de buurt, zo heb ik er meteen twee nieuwe kennissen bij.

We zijn met zn alle op de tram gestapt omdat er geen ander vervoer dan dat is in Bratislava.

Om 11:00 stonden we klaar op het plein en begon de tour.Het was een twee uur durende tour en had een aantal dingen gezien die ik de dag ervoor ook al had gezien.

Na de tour hebben we met zn 6en in een vegetarisch restaurantje gegeten, heerlijk gekruid eten met rijst en groenten.

Daarna hebben we ons gesplit en bleef ik alleen over. Ik heb een koffie gedronken en een heerlijke chocolade muffin gegeten.

Toen heb ik de tour opnieuw gelopen omdat ik foto's zonder mensen wilden nemen van de toch prachtige stadje.

Na de foto tour was het erg laat, ik ben ook nog naar een burcht op een heuvel gelopen, erg mooi, eigenlijk schitterend.

Het was al laat en ik moest om 05:00 op omdat ik naar het vliegveld van Bratislava moest om mijn vlucht op tijd te halen naar Trapani, Sicilie.

Ik heb die avond nog twee uur gewacht voor ik op het internet kon, en toen ik eenmaal aan de beurt was keek iedereen mij aan of ik nog lang bezig was.

Dit is de rede van mijn korte verlag en weinig foto's.

Ik zit nu in Sicilie, de tent sluit zo, dus ik kan niet meer schrijven dat dit. Morgen meer, dan zet ik ook alle foto's online en meer,veel meer spannende verhalen.

Mijn tocht en verblijf in Sicilie gaat namelijk op rolletjes :-) of toch niet? Donald, bel jij interpol alvast?

Tot morgen ochtend,dan meer.

Liefs uit een bloedheet Sicilie.

Kus

Reacties

Reacties

Jeanine

Hey lieverd,
Leuk om weer wat van je te horen! Wat een prachtige verhalen tot nu toe, ik heb genoten....Grappig is wel dat John vandaag ook nog in Trapani is geweest. Lieffie in modo rapido e ammello amore e Baci da noi !

marijke

wat fijn om weer een verhaal te lezen! donald riep gisteren al dat je al twee dagen niet had gepost! hij wilde inderdaad al bijna interpol bellen.

pas op voor sicilianen :-) en geniet van je trip!
groetjes, marijke

inspecteur De Leeuw, Interpol

Geachte mevrouw Nassie, wij bij Interpol zijn blij dat u uw mooie neusje weer even boven water wil houden. Ons Internationaal Opsporingsbevel tegen U hebben bij nu on hold gezet. Zodra u weer in Nederland bent dienst u mij te bellen op 0900 – 27 84 796, even vragen naar inspecteur De Leeuw.

Gegroet en het gaat u goed !

inspecteur De Leeuw, Interpol, Amsterdam

ps. pasop voor maffiose pubers boys op scooters, die zijn dol op kleine meisjes zoals jij en lusten je rauw
.

Donald van Doesburg Oosterbaan

Chocolade muffin ?? Denk je een beetje aan de lijn ?!

Wij bij BSD willen geen Dikke Docent voor de klas !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!